Psihologie – inscrieri la referate

Găsiţi aici lista actualizată cu înscrierile pentru susţinerea referatelor obligatorii la seminarii. Cei care vor să se înscrie online, o pot face, postând un comment mai jos. Ideal ar fi ca toate cele cinci seminarii disponibile pentru susţinerea referatelor să fie acoperite uniform, cu câte două-trei referate.

Acest articol a fost publicat în Managementul conflictelor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Psihologie – inscrieri la referate

  1. SNSPA, FCRP-Psihologie, anul III, Grupa 1: Cojocaru Alexandra Iulia si Coza Serban – Comunicarea cu publicurile relevante (stakeholders) ca modalitate de prevenire a conflictelor comunitare (Referat pentru seminarul Managementul conflictului în organizaţii de prezentat in data de 26 ianuarie 2012)

    Multumim

  2. Anonim spune:

    Buna seara,
    Tema : „Criza de imagine: influenţe asupra moralului membrilor organizaţiei”
    Fcrp-Psihologie, Grupa 1, anul 3 : Horeica Lacramioara si Iacob Alexandra (Referat pentru seminarul Managementul conflictului in organizatii )

    Multumesc,
    O seara placuta .

    • George David spune:

      OK, am notat. Intre timp, te rog sa-i anunti pe toti colegii, inclusiv pe cei de la grupa cealalta, despre schimbarea orei si locului pentru seminarul de joi 26 ianuarie: sala L118 din Polizu, ora 16. Am scris si un post pe acest blog, cu detalii despre asta.

  3. Anonim spune:

    Buna seara!
    Colega mea, Andra Beldean, si cu mine, Cristina Chirazof, v-am scris acum 2 zile in legatura cu bibliografia pentru referatul pe care il avem de prezentat joi. Am gasit la colegi copiile xerox, insa nu erau suficiente, astfel am cautat mai multe articole stiintifice – tema noastra fiind cea a conflictelor interpersonale, organizationale, comunitare, internationale/interculturale, este destul de stufoasa, si incercam sa o cuprindem cat mai bine, si sa facem o prezentare interactiva a referatului. Vroiam sa va rugam, daca se poate, sa prezentam referatul la seminarul 4, pentru a avea mai mult timp la dispozitie sa traducem din articolele pe care le-am gasit in bazele de date de la BCU, si care noua ni se par foarte interesante aducand informatii in plus fata de suportul de curs.

    Va multumim!
    O seara frumoasa!

    • George David spune:

      De acord. Totusi, ganditi-va ca e vorba de un referat de 4-6 pagini (nu mai mult), in care trebuie sa clarificati diferentele dintre acele tipuri de conflicte.
      De asemenea, incercati sa interpretati afirmatiile preluate din sursele bibliografice, nu doar sa faceti o inventariere a lor.
      Sunt nerabdator sa vad rezultatul!

  4. Anonim spune:

    Multumim! Vom vorbi cu colegii.

    O seara buna!

  5. Anonim spune:

    Buna ziua!
    Ne puteti ajuta cu indicarea unor surse bibliografice pentru tema „Conflicte interpersonale, conflicte organizationale, conflicte comunitare, conflicte interculturale/internationale”? deoarece majoritatea cartilor din bibilografia cursului nu se gasesc la biblioteca facultatii cum ne-ati spus,
    Multumim!
    O zi buna!

    • George David spune:

      Deoarece multe dintre lucrari nu sunt in biblioteca decat intr-un singur exemplar, la seminarul de joia trecuta am adus doua copii xerox ale unor lucrari care va pot fi utile. Le-am lasat colegilor de le grupa cu care am avut seminar, sa le multiplice si ei. Vorbiti cu ei si poate va faceti o copie.

  6. Botezatu Andreea spune:

    SNSPA, FCRP-Psihologie, anul III, Grupa1: Botezatu Andreea si Ilie Corina Florenta. Am ales pentru referat: „Caracteristici esenţiale ale crizei de imagine”. Multumesc

  7. Anonim spune:

    SNSPA, FCRP-Psihologie, anul III, Grupa 1: Botezatu Andreea- Elena si Ilie Corina-FLorenta. Am ales pentru seminar: „Caracteristici esenţiale ale crizei de imagine”. Multumesc

  8. Marina Renciu spune:

    Buna seara,

    Numele meu este Liliana Marina Renciu si ar trebui impreuna cu colega mea Spiridon Anamaria sa prezint Joi Proiectul pe tema Rolul liderului organizaţiei în comunicarea de criză. Din pacate a intervenit o problema familiala si nu pot ajunge la seminar saptamana aceasta. Colega mea va prezenta acest proiect singura iar eu as dori daca este posibil sa imi aleg un alt seminar la care sa pot prezenta o lucrare.
    Va multumesc pentru intelegere,
    Marina Renciu

  9. Anonim spune:

    SNSPA, FCRP-Psihologie, anul III, Grupa 2 : Mihăilă Teodor si Morariu Mihai-Criza de comunicare-caracterizare generală.(Referat pentru seminarul Managementul conflictului în organizaţii)

Lasă un răspuns

